هنرکده نیوشا

قالب سیلیکونی در فر

  • قالب سیلیکونی در فر

    قالب سیلیکونی در فر
    قالب سیلیکونی

    آیا قالب سیلیکونی و مولدهای سیلیکونی را میشود در فر گذاشت ؟

    مقاومت بالای قالب ها و مولدهای سیلیکونی در برابر حرارت کم و زیاد باعث شده است که بتوان قالب سیلیکونی را هم در فر و هم در فریزر قرار داد. اگر شما دوستان عزیز تا کنون با قالب سیلیکونی سر و کار نداشته اید برای شما بسیار جالب خواهد بودد که چطور ماده ای که شبیه پلاستیک است در فر ذوب نمی شود. اگر شما هم اهل درست کردن کیک، گیفت تولد ، گیفت عروسی ،تابلوهای دکوراتیو و… هستید حتما می خواهید بدانید که آیا می توانید برای پخت کیک و.. از قالب های سیلیکونی استفاده کرد یا نه. باید بگوییم که جنس قالب سیلیکونی (و مولدهای سیلیکونی)مخصوص ماکروفر، فر و توستر بوده و در نتیجه قالب سیلیکونی در فر آب نمیشه . نکته جالبی که باید بدانید این است که که قالب های سیلیکونی در دمای منفی ۲۰ درجه و بالای ۲۶۰ درجه را تحمل کرده و در صورت پخت کیک و دسر و… در قالب سیلیکونی در ماکروفر یا فر اتفاقی برای قالب نمی افتد و قالب سیلیکونی سالم می ماند.

    نکته: اگرچه قالب سیلیکونی در مایکروفر و فر دوام می آورند اما به هیچ عنوان قالب سیلیکونی را روی شعله ی مستقیم و آتش قرار ندهید. بنابراین نحوه قرار دادن قالب سیلیکونی در فر باید به گونه ای باشد که شعله ی مستقیم به آن برخورد نکند.

    حروف بزرگ ساده
    قالب سیلیکونی

    این پست رو دوست داشتید؟! به دوستان خود ما را معرفی کنید.

    به اشتراک گذاری در واتساپ
    به اشتراک گذاری در تلگرام
    نیوشا کریمی
    نیوشا کریمی

    نویسنده ارشد هنرکده نیوشا

    دوره جامع آموزش  ساخت قالب سیلیکونی و ساخت لوازم تزئینی با پودر سنگ هنری ترک

    بعد از گذراندن این دوره می توانید انواع لوازم تزئینی بسیار  زیبا را بسازید( مانند جا کلیدی ، دیوارکوب، تابلو های دکوراتیو، انواع استند، انواع گیفت و غیره…)

     میتوانید در خانه یک کسب و کار پرسود با هزینه اولیه بسیار پایین راه اندازی نمایید.(بعد از مدتی میتوانید کارگاه خود را راه اندازی نمایید)

    بعد از گذراندن این دوره میتوانید انواع اکسسوریها  را بسازید  که بسیار پر کاربرد و  پرفروش بوده
    بعد از گذراندن این دوره میتوانید انواع قالب های دو بعدی و سه بعدی را در هر اندازی بسازید.برای خرید قالب و مولدهای سیلیکونی به دسته قالب و مولدهای سیلیکونی مراجعه نمایید.
     برای کسانی که از شغل خود راضی نیستند و یا کسب و کاری ندارند. دوره جامع هنرکده نیوشا یک فرصت فوق العاده برای آنها فراهم می کند که چندین حرفه و هنر را یاد بگیرند و از آن کسب درآمد کنند.

    چه امتیازی به این مقاله میدهید؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای
    دیدگاه‌های نوشته