هنرکده نیوشا

آموزش میکس مدیا

  • آموزش میکس مدیا

    میکس مدیا چیست؟

    میکس مدیا از تکنیک های جذاب نقاشی میباشد.در تکنیک میکس مدیا هنرمند با استفاده از چند تکنیک مختلف اثر هنری جدیدی را خلق میکند.در هنرهای بصری به اثر هنری که بیشتر از یک تکنیک در آن به کار برده شده باشد میگویند.این هنر در دنیای امروزی بسیار محبوب و پرطرفدار بوده است.

    در این تکنیک چون هنرمند با متریال ها و ابزارهای زیادی سروکار دارد باعث افزایش خلاقیت و بروز ایده های نو باشد.

    میکس مدیا | آموزش میکس مدیا | تابلو میکس مدیا

    مهارت های لازم برای شروع میکس مدیا

    بای شروع میکس مدیا بر اساس سبک و مدل کاری که قرار است کار کنید مهارت های لازم را کسب کنید.برای اینکه بتوانید مدلهای مختلف را روی بوم اجرا کنید لازم است که یک ایده ی خلاقانه و اجرا نشده را انجام دهید این ایده ها معمولا با شناخت سبک های مختلف جهانی و دیدن کارهای متنوع به دست می آید .

    ترکیب میکس مدیا | آموزش میکس مدیا | میکس مدیا

    ابزار کاربردی در هنر میکس مدیا

    در هنر میکس مدیا هیچ محدودیتی وجود ندارد و هنرمند میتواند از تمام متریال های موجود و در دسترس خود استفاده کند و یک اثرهنری جدید خلق کند.

    از مهمترین وسایلی که میتوان به کار برد میتوان:

    سنگ

    فلز

    انواع رنگ

    خاک رس

    گل

    صدف دریایی 

    ورق طلا

    زغال

    پارچه

    انواع مهره

    و… نام برد.

    مراحل انجام هنر میکس مدیا

    آشنایی با ابزارهای لازم

     

    قبل از شروع به نقاشی میکس مدیا اول از همه باید ابزارهای مورد استفاده و مختلف آشناشوید . این ابزارها شامل انواع رنگها مانند رنگ اکرولیک ، رنگ روغنی ، ویترای ،آبرنگ ، پاستیل و مداد رنگی میباشد.همچنیم باید با تکنیک های مختلف مثل طراحی ، رنگامیزی و سایه زدن آشنایی داشته باشید.

    آموزش میکس مدیا | آموزش نقاشی میکس مدیا | میکس مدیا

    کشیدن طرح اولیه

     

    برای اینکه میکس مدیا را شروع کنید باید قبل از هر کاری طرح موردنظر و تکنیک هایی که قصد پیاده کردن آنها را دارید روی کاغذ بکشید و برنامه ریزی کنید . این برنامه ریزی میتواند شامل نحوه ی رنگامیزی ،ترکیب رنگ ها ، انواع تکنیک ها باشد . با این کار میتوانید از اشتباهات جزیی حین کار جلوگیری کنید و یک اثر بی عیب و ایراد را خلق کنید.

    دکوراتیو میکس مدیا | آموزش میکس مدیا | میکس مدیا

    نحوه انتخاب رنگ

     

    ترکیب رنگها و انتخاب آزادانه ی رنگ میتواند به زیباتر شدن کار شما بیفزاید . اما به این نکته توجه داشته باشید که رنگهای انتخابی شما از روی اصول رنگ شناسی و انتخاب شما انتخابی درست باشد چون با اجرای رنگ روی تابلو قابلیت برگشت یا تعویض رنگ وجود ندارد.

    میکس میدیا | میکس مدیا | آموزش میکس مدیا

    پایان دادن به کار

    در این مرحله پس از اتمام نقاشی میکس مدیا میتوانید برای مرتب کردن کار و درست کردن اشتباهات ریز اقدام کنید تا کار مرتب تری داشته باشید.

    این پست رو دوست داشتید؟! به دوستان خود مار را معرفی کنید

    به اشتراک گذاری در واتساپ
    به اشتراک گذاری در تلگرام
    نیوشا کریمی
    نیوشا کریمی

    نویسنده ارشد هنرکده نیوشا

    دوره جامع آموزش ساخت قالب های سیلیکونی و ساخت لوازم تزئینی با پودر سنگ هنری ترک

    بعد از گذراندن این دوره می توانید انواع لوازم تزئینی بسیار  زیبا را بسازید( مانند جا کلیدی ، دیوارکوب، تابلو های دکوراتیو، انواع استند، انواع گیفت و غیره…)

     میتوانید در خانه یک کسب و کار پرسود با هزینه اولیه بسیار پایین راه اندازی نمایید.(بعد از مدتی میتوانید کارگاه خود را راه اندازی نمایید)

    بعد از گذراندن این دوره میتوانید انواع اکسسوریها  را بسازید  که بسیار پر کاربرد و  پرفروش بوده
    بعد از گذراندن این دوره میتوانید انواع قالب های دو بعدی و سه بعدی را در هر اندازی بسازید.برای خرید قالب و مولدهای سیلیکونی به دسته قالب و مولدهای سیلیکونی مراجعه نمایید.
     برای کسانی که از شغل خود راضی نیستند و یا کسب و کاری ندارند. دوره جامع هنرکده نیوشا یک فرصت فوق العاده برای آنها فراهم می کند که چندین حرفه و هنر را یاد بگیرند و از آن کسب درآمد کنند.

    چه امتیازی به این مقاله میدهید؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    دیدگاه‌های نوشته