هنرکده نیوشا

ساخت جعبه تزیینی

  • ساخت جعبه تزیینی

    تهیه و خرید جعبه های تزیینی ممکن است برای کسب و کارهای کوچک هزینه ی بالایی داشته باشند یا ممکن است برای کادوهایی که میبرید لازم باشد جعبه های تزیینی و جذاب بسازید پس تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید تا نحوه ی ساخت جعبه های مختلف را به شما آموزش دهیم و حتی میتوانید از ساخت این جعبه ها در خانه برای خود کسب درامد کنید و این جعبه های تزیینی را به فروش برسانید .

    دوره جامع آموزش ساخت قالب سیلیکونی و ساخت لوازم تزئینی با پودر سنگ هنری ترک

    بعد از گذراندن این دوره می توانید انواع لوازم تزئینی بسیار  زیبا را بسازید( مانند جا کلیدی ، دیوارکوب، تابلو های دکوراتیو، انواع استند، انواع گیفت و غیره…)

     میتوانید در خانه یک کسب و کار پرسود با هزینه اولیه بسیار پایین راه اندازی نمایید.(بعد از مدتی میتوانید کارگاه خود را راه اندازی نمایید)

    بعد از گذراندن این دوره میتوانید انواع اکسسوریها  را بسازید  که بسیار پر کاربرد و  پرفروش بوده
    بعد از گذراندن این دوره میتوانید انواع قالب های دو بعدی و سه بعدی را در هر اندازی بسازید.برای خرید قالب سیلیکونی به دسته قالب و مولدهای سیلیکونی مراجعه نمایید.
     برای کسانی که از شغل خود راضی نیستند و یا کسب و کاری ندارند. دوره جامع هنرکده نیوشا یک فرصت فوق العاده برای آنها فراهم می کند که چندین حرفه و هنر را یاد بگیرند و از آن کسب درآمد کنند.

    جعبه جواهرات | جعبه | ساخت جعبه تزیینی |

    کاربرد جعبه

    انواع وسایل ریز از اکسسوری های تزیینی داخل خانه تا زیورآلات و عروسک و…. را میتوانید به وسیله ی جعبه های جذاب به دیگران هدیه بدهید یا اگر کسب و کار خود را دارید با ساخت جعبه های تزیینی و مخصوص خودتان برند سازی کنید و روش ارسال محصولات خودرا از این طربق جذابتر کنید در عین حال میتوانید با ساخت این جعبه ها از محصول خود محافظت کرده و مطمئن باشید که سالم به مقصد میرسد . و با نوشتن و چاپ لوگوی مخصوص خودتان یا استفاده از مقواهای طرحدار مخصوص خودتان فروش محصولاتتان را بالا ببرید .

    انواع جعبه | جعبه | جعبه تزیینی | ساخت جعبه تزیینی

    جعبه تزیینی

    برای یادگیری نحوه ی ساخت جعبه های تزیینی اغلب آموزش تصویری کافیست و از روی الگوی مخصوص هرنوع جعبه به راحتی میتوانید مقوارا اندازه گیری کنید و جعبه ی مخصوص خود را بسازید . البته دقت داشته باشید که اندازه ها در ساخت جعبه ها بسیار مهم هستند اینکه اندازه ی درب جعبه باید مقداری از کف جعبه بزرگ تر باشد تا بتوانید درب را به راحتی ببندید . یا اینکه ارتفاع طرف راست و طرف چپ الگو باهم برابر باشد تا خروجی کار هم اندازه و کاری بی عیب و نقص به دست بیاید .

    جعبه پاکتی

    اگر میخواهید جعبه پاکتی بسازید اول از همه عرض و پهنای پاکتی که میخواهید داشته باشید را در نظر بگیرید . دو عدد مستطیل به اندازه ای که ر نظر گرفتید رسم کنید با این حال برای کناره های پاکت نیز لازم است مستطیلی کوچکتر درنظر گرفته شود و مطابق تصویر بالا مستطیل ها را کنار یکدیگر رسم کنید .

    برای قسمت زیری پاکت باید طوری مقوا را برش بزنیم که مانند بست عمل کند و محکم داخل همدیگر قفل شوند برای این کار مطابق شکل بالا بست هارا رسم میکنیم و برای قسمت بالایی پاکت چونممکن است به آویز یا دستگیره برای نگهداری پاکت نیاز داشته باشید بهتر است در هر طرف دو عدد سوراخ با پانچ ایجاد کنید .

    جعبه های مخصوص خوراکی مثلا شیرینیجات یا شکلات ها باید کیبوردی باشند و بالای جعبه طلق مانند باشد تا داخل جعبه مشخص باشد و جلوه ی زیبایی به محصول بدهد. برای این جعبه ها باید مستطیلی از طول و عرض موردنظر خود در نظر بگیرید و روی مقوا بکشید . یک مستطیل دیگر را نیز با همان اندازه در کنار مستطیل قبلی بکشید به طوریکه در بین هردو مستطیل بزرگ دوعدد کوچک باشد برای عرض جعبه . یکی از مستطیل هارا یه صوزت دلخواه برش میدهیم و طلق بی رنگ را به زیر آن قبل از چسب کردن اطراف جعبه میچسبانیم و مانند تصویر بالا قسمتهای اطراف جعبه را به هم چسب میکنیم.

    پرطرفدارترین نوع جعبه ، جعبه های مربعی شکل بالا است . این جعبه ها در اندازه های کوچک برای زیورآلات و در اندازه های بزرگ برای ماگ ، لباس ، اکسسوری و… کاربرد دارند و به راحتی میتوانید لوگو یا متن یا شکل مخصوص برند خودرا روی آن بکشید . از روی الگوی بالا میتوانید به راحتی این جعبه را بسازید و حتی میتوانید با تگ ها و روبانهای مخصوص جذابیت این جعبه هارا دوچندان کنید . 

     

    بیشترین استفاده ای که از جعبه های استوانه میشود برای کسانی است که عروسک سازی میکنند یا عروسک میفروشند . چون دورتا دور این جعبه ها شفاف است مشتری به راحتی میتاند جزییات عروسک را ببیند و خرید را انجام دهید . همچنینی با مشخص بودن عروسک داخل جعبه به خریدار اطمینان خاطر میدهد و بهتر و راحتتر اعتماد آنها برای خرید جلب میشود . 

    ان نوع جعبه بسیار راحت ساخته میشود . به دو نوار مستطیلی از مقوا لازم دارید و دو عدد دایره را برش میزنیم . مستطیل طلق را به هم مچسبانیم و به وسیله ی روبان آن را تزیین کنید.

    این پست رو دوست داشتید؟! به دوستان خود مار را معرفی کنید

    به اشتراک گذاری در واتساپ
    به اشتراک گذاری در تلگرام
    نیوشا کریمی
    نیوشا کریمی

    نویسنده ارشد هنرکده نیوشا

    چه امتیازی به این مقاله میدهید؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱ رای
    دیدگاه‌های نوشته