هنرکده نیوشا

بازار اکسسوری سنگ مصنوعی به چه صورت است؟

  • بازار اکسسوری سنگ مصنوعی به چه صورت است؟

    اکسسوری سنگ مصنوعی بازاری بسیار پر طرفدار در ایران دارد. از نظر طرح و رنگ تنوع بالایی دارند و به لحاظ قیمت نیز در مقایسه با سنگ های طبیعی مقرون به صرفه تر هستند. وجود این قبیل از ویژگی ها موجب شده تا بازار گسترده ای را به خود اختصاص دهد.

    بازار اکسسوری سنگ مصنوعی بسیار داغ و پرطرفدار بوده و بسیاری از مردم مایل به خرید و استفاده از این نوع سنگ ها برای طراحی دکوراسیون داخلی هستند.

    علاقه مندان به این حرفه با دیدن آموزش جامع ساخت سنگ مصنوعی و تولید اکسسوری های خاص و منحصربه فرد میتوانند کسب درامدکنند .

    آیا برای راه اندازی سنگ مصنوعی باید آموزش دید؟

    آموزش سنگ مصنوعی برای راه اندازی خط تولید الزامی است. یقینا برای شروع هر کاری نیاز به داشتن تخصص و تجربه می باشد. از این رو افراد برای دستیابی به این دانش و تخصص بایستی آموزش های لازم را ببیند. این قاعده در مورد حرفه تولید سنگ مصنوعی نیز صدق می کند. آموزش های ارائه شده نیز باید به شکلی باشند که افراد بتوانند تخصص لازم را کسب نمایند و از آن در جهت تولید محصولاتی با کیفیت استفاده نمایند. آموزش های ارائه شده در زمینه تولید سنگ مصنوعی بسته به نوع کار متفاوت است.

    ست سنگی

    بازار اکسسوری سنگ مصنوعی در کشورمان چگونه است؟

    این صنعت در مقایسه با صنعت های دیگر نوپا میباشد و برای بسیاری از مصرف کنندگان یک هنر تازه به حساب می آید و هنوز جانیفتاده است .پس اگر افراد بخواهند در این هنر نوپا سرمایه گزاری کنند میتوانند سود و درآمد قابل توجهی کسب کنند و در این کار به راحتی موفق شوند. با کمک تبلیغات و همچنین آموزش های مورد نیاز می توان فرهنگ اکسسوری سنگ مصنوعی را در بین مصرف کنندگان جا انداخت و از این طریق به سود و درآمد زایی مناسبی دست پیدا نمود.

    سنگ مصنوعی | اکسسوری سنگ مصنوعی | ست سنگ مصنوعی

    تولید کنندگان در ابتدای کار ممکن است با چالش های مختلفی در خوص بازار مصرف و مشتری  روبرو شوند چون تبلیغات و بازاریابی به گذشت زمان و کار متداول بستگی دارد پس افراد در این زمینه باید صبور بشند.البته برای موفق شدن در این صنعت و افزایش درصد فروش باید علاوه بر بازاریابی کیفیت ساخت محصولات و خلاقیت خود را بالا ببرند تا مشتریان ذهنیت مثبتی نسبت به محصول آنها داشته باشند.

    برای بازاریابی اکسسوری سنگ مصنوعی چه کاری انجام دهیم؟

    در این مقاله چند نکته ی مهم برای تبلیغات موثر را بیان میکنیم که ب شرح زیر است:

     -تولید محصولی با کیفیت به منظور جلب نظر و اعتماد هر چه بیشتر مشتری

    استفاده از پلتفرم کاربردی و مفید رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام، تلگرام و…

     – تبلیغ در فضای مجازی (دیوار، شیپور، راه انداری وب سایت و )

    -شرکت در جشنواره های معرفی محصولات اکسسوری و سنگ مصنوعی اکسسوری

    -برگزار نمودن مراسم و جشنواره ها با تخفیف های ویژه

    -معرفی نمودن کاتالوگ محصولات به مدیران و کارشناسان شرکت های دکوراسیون و تزیینات داخلی

    آیا بازار اکسسوری سنگ مصنوعی در کشورمان پُر سود است؟

    مهمترین دغدغه ی افرادی که این صنعت را شروع میکنند میزان سودی است که از فروش این محصولات به دست می آورند که میزان سود به دست آمده در این کار به موارد متعددی بستگی دارد و هرچه میزان فروش بیشتر باشد طبیعتاَ میزان درآمد نیز افزایش می یابد اما برای بالابردن فروش باید بازاریابی به صورت اصولی و درست انجام شود.

     

    بازار یابی کمک می کند تا این نوع از المان های تزیینی به خوبی در بازار شناخته شوند و مورد توجه مصرف کنندگان قرار بگیرند. از طرفی دیگر، اگر اکسسوری سنگ مصنوعی در طرح و مدل های جذاب و زیباتری تولید و روانه بازار شوند، یقینا با استقبال خوبی از سوی مصرف کنندگان مواجه خواهند شد و درآمد‌زایی قابل توجهی برای تولید کننده به همراه دارند. پس این طور می توان گفت که میزان سود دهی صنعت سنگ مصنوعی در بخش اکسسوری، ضمن بازاریابی اختصاصی تا حد زیادی به کیفیت محصول تولیدی بستگی دارد.

    سنگ مصنوعی | اکسسوری سنگ مصنوعی | ظروف سنگ مصنوعی

    نحوه خرید قالب های اکسسوری مصنوعی به چه صورت است؟

    برای ساخت اکسسوری های سنگ مصنوعی در ابتدا به قالب های مناسب و باکیفیت نیاز است تا یک اثر پرطرفدار و مرتب را وارد بازار فروش کنید .

    قالب مناسب ساخت اکسسوری های سنگی قالب سیلیکونی میباشد چون مقاومت بالایی دارند و خاصیت ارتجاعی دارند که به شما کمک میکند تا اکسسوری سنگی سالم و بدون شکنندگی از قالب جدا شود .

    برای این کار میتوانید در دوره ی جامع هنرکده ی نیوشا شرکت کنید که در دوره به طورکامل ساخت صفر تا صد قالبهای سیلیکونی آموزش داده میشود و میتوانید به راحتی تولیدکننده ی قالبهای سیلیکونی منحصر به فرد باشید.میتوانید قالبهای مورد نظر خود را در سایت هنرکده ی نیوشا سفارش داده و با کوتاهترین زمان ممکن به دست شما برسد و از آنها استفاده کنید.

     

    قالبهای صنعتی و شرکتی آماده نیز در بازار وجود دارد و به راحتی میتونید تهیه کنید.

    اکسسوری سنگی | اکسسوری سنگ مصنوعی | سنگ مصنوعی

    این پست رو دوست داشتید؟! به دوستان خود مار را معرفی کنید

    به اشتراک گذاری در واتساپ
    به اشتراک گذاری در تلگرام
    نیوشا کریمی
    نیوشا کریمی

    نویسنده ارشد هنرکده نیوشا

    دوره جامع آموزش ساخت قالب های سیلیکونی و ساخت لوازم تزئینی با پودر سنگ هنری ترک

    بعد از گذراندن این دوره می توانید انواع لوازم تزئینی بسیار  زیبا را بسازید( مانند جا کلیدی ، دیوارکوب، تابلو های دکوراتیو، انواع استند، انواع گیفت و غیره…)

     میتوانید در خانه یک کسب و کار پرسود با هزینه اولیه بسیار پایین راه اندازی نمایید.(بعد از مدتی میتوانید کارگاه خود را راه اندازی نمایید)

    بعد از گذراندن این دوره میتوانید انواع اکسسوریها  را بسازید  که بسیار پر کاربرد و  پرفروش بوده
    بعد از گذراندن این دوره میتوانید انواع قالب های دو بعدی و سه بعدی را در هر اندازی بسازید.برای خرید قالب و مولدهای سیلیکونی به دسته قالب و مولدهای سیلیکونی مراجعه نمایید.
     برای کسانی که از شغل خود راضی نیستند و یا کسب و کاری ندارند. دوره جامع هنرکده نیوشا یک فرصت فوق العاده برای آنها فراهم می کند که چندین حرفه و هنر را یاد بگیرند و از آن کسب درآمد کنند.

    چه امتیازی به این مقاله میدهید؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۴ رای
    دیدگاه‌های نوشته