هنرکده نیوشا

استند اسم ، هدیه ای جذاب و دوست داشتنی!

  • استند اسم ، هدیه ای جذاب و دوست داشتنی!

    استند اسم زوج ها

    همیشه وقتی میخوایم برای عزیزانمان هدیه ای جذاب و به یاد ماندنی بگیریم اولین چیزی که به ذهنمون میاد قیمت بالا و لاکچری بودن هدیه است ولی ما امروز در این مقاله شما رو با استند های زیبا و جذاب هنرکده نیوشا آشنا میکنیم که قیمت بسیار مناسبی دارد و می تواند هدیه ای بیاد ماندنی برای عزیزانتان باشد.

    فهرست مطالب

    استند چیست و کاربردهای آن

    واژه استند از کلمه لاتین Stand گرفته شده است که به معنای ایستادن و ایستاده بودن،مستقر بودن  و قرار داشتن (روی پایه و غیره) است. استند ها در مکان های متفاوت کاربرد های متفاوتی دارد برای مثال از استند ها برای نمایش محصولات در نمایشگاه ها و غرفه مختلف استفاده می شود ولی دسته ای از استند ها وجود دارند که از آنها در دکوارسیون خانه و دکوراتیو کردن فضای اتاق ها استفاده میشود.

    انواع استند در هنرکده نیوشا

    استند های مختلفی در هنرکده وجود دارد که شامل استند اسم کودک ، استند زوج ، استنداسم مکعبی و استند های اسم پسرانه و دخترانه ….

    استند های موجود در هنرکده نیوشا استند های زیبا و جذاب و در حین حال با قیمت مناسبی هستند که شما عزیزان میتوانید به سلیقه خود و به صورت سفارشی آنها را  تهیه نمایید..

    استند های اسم هنرکده نیوشا

    استند اسم زوج: این استند مخصوص زوج های عاشق و جوان است و به صورت فقط اسم زوجها یا اسم و تصویر زوج ها قابل سفارش است.

    استند زوج
    استند اسم زوج

    استند اسم کودک : برای فرزند دلبندتان میتوانید از استند اسم کودک هنرکده نیوشا که در دو طرح زیر موجود هستند، انتخاب و سفارش دهید.

    استند اسم کودک
    استند اسم کودک

    استند اسم مکعبی: این نوع استند از ترکیب حروف اسم ها با مکعب های زیباست که در طرح ها و رنگهای متنوع قابل سفارش هستند. این استندها مناسب استفاده رومیزی در اتاق خواب ، مراسم و جشن تولد ها است.

    استند اسم مکعبی
    استند اسم مکعبی

    روند ثبت سفارش استند های اسم

    استند اسم دارای طرح های متنوعی است که هزینه ساخت  متناسب با طرح ، رنگ و اندازه و ویژگی‌ها سفارشی که به درخواست شما عزیزان است تعیین میشود.

    بصورت معمول از زمان تکمیل ثبت سفارش 3 الی 12 روز کاری زمان میبرد تا استند آماده شود اما اگر نیاز بود در زمان کمتری سفارش بدست شما ،مشتری عزیز برسد حتما در حین سفارش این نکته را عنوان کنید.
     برای استعلام قیمت و ثبت سفارش استند به ما در اینستاگرام ویا واتساپ پیام دهید.

    این پست رو دوست داشتید؟! به دوستان خود مار را معرفی کنید

    به اشتراک گذاری در واتساپ
    به اشتراک گذاری در تلگرام
    نیوشا کریمی
    نیوشا کریمی

    نویسنده ارشد هنرکده نیوشا

    چه امتیازی به این مقاله میدهید؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۲ رای