هنرکده نیوشا

چگونه قالب سیلیکونی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

  • چگونه قالب سیلیکونی اصل را از تقلبی تشخیص دهیم؟

    مولد حروف و اعداد فارسی | قالب سیلیکونی حروف فارسی
    قالب سیلیکونی حروف فارسی

    اگر می خواهید با خرید خرید قالب سیلیکونی از آن ها در تولید تابلوی دکوراتیو ، دیوار کوب ، جاکلیدی ، گیفت تولد و عروسی، استند اسم و یا در فر(ماکروفر) استفاده کنید، حتما هنگام خرید باید دقت کنید که در هیچ قسمت از این قالب پلاستیک استفاده نشده باشد.به هیچ عنوان زیبایی قالب را فدای کیفیت آن نکنید و از خرید قالب های سیلیکونی بی کیفیت با مارک های ناآشنا و نا معتبر به دلیل قیمت ارزان آن ها خودداری کنید. ما در هنرکده نیوشا تمام قالب های سیلیکونی خود را از کشور ترکیه وارد می نمایم و آنهایم که به صورت دستی تولید میکنیم از بهترین جنس سیلیکون یعنی سیلیکون ترک استفاده میکنیم.

    بهترین راه برای خرید قالب های سیلیکونی خرید از فروشگاه های معتبر است(هنرکده نیوشا با سابقه چندین ساله در خدمت شما دوستان و مشتریان عزیز می باشد). امروزه به دلیل درخواست و میل زیاد افراد به خرید قالب ها و مولدهای سیلیکونی تقاضا برای این قالب سیلیکونی زیادمی باشد،و برخی تولید کنندگان سعی می کنند قالب های سیلیکونی تقلبی را با کیفیت نا مرغوب روانه ی بازار کنند که در نهایت اگرچه قیمت آن ها ارزان است اما باعث نا مطلوبی نتیجه ی پخت ما در آن ها خواهد شد.

    حالا شاید برای شما سوال باشد که چطور قالب سیلیکونی اصل را از قالب سیلیکونی تقلبی تشخیص دهیم؟

    1. روش تشخیص قالب‎ های تقلبی از قالب‎ های اصلی بدین گونه است که محل ‎های زاویه ‎دار قالب را در دست بگیرید و با کشیدن قالب، زاویه را بیشتر کنید. اگر در محل زاویه رنگ قالب تغییر نکرد قالب سیلیکونی اصلی است اما اگر رنگ آن تغییر کرد و روشن ‎تر شد قالب از پلاستیک یا مخلوط پلاستیکی ساخته شده است و استفاده از آن در فر کاملا مضر است.
    2. نشانه ی دیگری که می توانید از طریق آن به اصل بودن قالب پی ببرید وجود برچسب نشانه تائید سازمان ‎های غذا و دارو بر روی بسته‎ بندی یا خود قالب‎ های سیلیکونی است(برای کشور ترکیه باید مهرها و…آن کشور بررسی شود).
    قالب سیلیکونی حروف انگلیسی

    این پست رو دوست داشتید؟! به دوستان خود ما را معرفی کنید.

    به اشتراک گذاری در واتساپ
    به اشتراک گذاری در تلگرام
    نیوشا کریمی
    نیوشا کریمی

    نویسنده ارشد هنرکده نیوشا

    دوره جامع آموزش ساخت قالب سیلیکونی و ساخت لوازم تزئینی با پودر سنگ هنری ترک

    بعد از گذراندن این دوره می توانید انواع لوازم تزئینی بسیار  زیبا را بسازید( مانند جا کلیدی ، دیوارکوب، تابلو های دکوراتیو، انواع استند، انواع گیفت و غیره…)

     میتوانید در خانه یک کسب و کار پرسود با هزینه اولیه بسیار پایین راه اندازی نمایید.(بعد از مدتی میتوانید کارگاه خود را راه اندازی نمایید)

    بعد از گذراندن این دوره میتوانید انواع اکسسوریها  را بسازید  که بسیار پر کاربرد و  پرفروش بوده
    بعد از گذراندن این دوره میتوانید انواع قالب های دو بعدی و سه بعدی را در هر اندازی بسازید.برای خرید قالب و مولدهای سیلیکونی به دسته قالب و مولدهای سیلیکونی مراجعه نمایید.
     برای کسانی که از شغل خود راضی نیستند و یا کسب و کاری ندارند. دوره جامع هنرکده نیوشا یک فرصت فوق العاده برای آنها فراهم می کند که چندین حرفه و هنر را یاد بگیرند و از آن کسب درآمد کنند.

    چه امتیازی به این مقاله میدهید؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۱۲ رای
    دیدگاه‌های نوشته

      سلام خداقوت،من برای اولین بار میخوام از پودر سنگ و قالب استفاده کنم،آیا نیاز به تجربه خاصی دارد؟ممنون

        نیوشا کریمی 2021-01-14

        خیر،کار راحتیه.هر سوال و مشکلیم باشه تیم هنرکده نیوشا در خدمتتونه