هنرکده نیوشا

همه چیز در مورد تابلو های دکوراتیو!

  • همه چیز در مورد تابلو های دکوراتیو!

    تابلو دکوراتیو در دکوراسیون

    زمانی که برای اولین بار وارد خانه ای می شوید اولین چیزی که توجه شما را جلب می کند فضای خانه و تابلو های روی دیوار است! قطعا که یکی از موارد مهم در دیزاین و دکوراسیون خانه ها و فضای کاری به کار بردن تابلو های دکوراتیو و زیبا با مضمون های مرتبط با فضای کار و سبک چیدمان خانه می باشد.به همین دلیل نکاتی برای انتخاب و خرید تابلو های دکوراتیو وجود دارد که در ادامه آن را با شما در میان خواهیم گذاشت.

    مفهوم و معنی دکوراتیو

    معنا و مفهوم دکوراتیو، بازسازی فضا و  مکان با استفاده از وسایل داخلی به صورتی که که هم زیبا و هم کاربردی باشد.
    تفاوت اصلی دکوراتیو با تزئینی و به طور کلی هنرهای زیبا، در همین کاربردی بودن آن است.

    در اصل با استفاده از وسایل دکوراتیو در فضای منزل و کار می توان معنا و مفهوم تازه ای به اطراف خود ببخشید و حتی می توان پیامی را به ببیندگان انتقال داد. در بُعد دیگر  از وسایل دکوراتیو می توان برای نمایش هویت فضا استفاده کرد. محدودی بزرگی از وسیله ها را می توان در زیر مجموعه وسایل دکوراتیو دانست برای مثال ساعت های تزیئنی ، آینه های کار شده ، تابلوهای دکوراتیو ، انواع ظروف و گلدان تزیینی و حتی فرش های دستباف را می توان از این دست نامید.در این بین ،تابلو های دکوراتیو نقش کلیدی در دکوراتیو کردن فضا به عهده دارند و نماینگر هویت ،سبک فضا و در نهایت انتقال این پیام  به ببینده هستند.هنرکده نیوشا با سابقه درخشان خود در ساخت تابلو های دکوراتیو برای هر کدام از بخش های خانه (پذیرایی ، آشپزخانه اتاق خواب، اتاق کودک ….) توانسته است محصولات با کیفیت و زیبایی را در این زمینه ارائه دهد.


    انواع تابلو های دکوراتیو براساس مکان نصب:

    در همه جای منزل امکان نصب تابلو های دکوراتیو وجود دارد اتاق پذیرایی ، اتاق خواب ، ورودی و راهرو های خانه و حتی در فضای آشپزخانه امکان نصب تابلو ها وجود دارند ولی برای هر کدام از این فضاها تابلو خاص و هماهنگ با آن فضا باید نصب شود به همین دلیل انواع تابلو برای استفاده در فضا های مختلف منزل شما در هنرکده نیوشا وجود دارد و می توانید آنها را سفارش و فضای خانه خود را زیبا و جذاب تر نمایید.

    تابلو های دکوراتیو در اتاق پذیرایی :

    • برای دیوار های بزرگ در اتاق پذیرایی می توان از تابلو های چند تایی و در ابعاد مختلف با توجه به سبک چیدمان استفاده کرد .
    • اگر نور فضای که تابلو در انجا قرار می گیرد کم نور است می توان از تابلو های دکوراتیو دارای نور بک لایت استفاده کرد و جلوه تابلو آن قسمت از فضا را زیباتر کرد.
    تابلو دکوراتیو زوج
    تابلو دکوراتیو زوج
    • اگر از تابلو های دیوارکوب در اتاق پذیرایی استفاده خواهید کرد بهتر است آنها را حدودا در فاصله 25 الی 35 سانتی متر بالاتر از مبلمان یا تلویزیون خود نصب کنید.
    • از تابلو های رومیزی می توان بر روی میزهای دکوراتیو یا دیوار خالی بالای آنها استفاده کرد.
    • ستون های بزرگ جای مناسبی برای نصب تابلو های دکوراتیو هستند.
    • برای نصب چند تایی تابلو ها بر روی یک دیوار ابتدا اندازه تابلو ها را بر روی مقوا بکشید ، آنها را برش دهید و به دیوار چسب بزنید بعد از جا گذاری صحیح و تایید نهایی مکان نصب تابلو ، محل را با میخ روی دیوار مشخص کنید با این کار از دوباره کاری نصب و زخمی کردن دیوار جلوگیری می کنید.
    • تابلو های متقارن را به صورت مربع یا مستطیل و برای تابلو های غیر متقارن تابلو اصلی را در مرکز کار و مابقی را در اطراف آن و به صورت نامرتب نصب کنید.

    تابلو در اتاق خواب و آشپزخانه …

    • برای نصب تابلو های دکوراتیو در اتاق خواب از تابلو های با رنگ های ملایم و نور بک لایت استفاده شود.
    تابلو دکوراتیو زوج نوری
    تابلو دکوراتیو نور پردازی شده
    • محل نصب تابلو های دیوارکوب در اتاق خواب معمولا بالا یا دیوار رو به روی تخت خواب می باشد. محل مناسب دیگر استفاده از تابلو های دکوراتیو میز های پاتختی کنار تخت خواب می باشد که برای این مکان بهتر از تابلو هایرومیزی با اندازه کوچک استفاده شود.
    • برای فضای آشپزخانه میتوان از تابلو های دکوراتیو با تم میوه و غذا و یا تابلو های دکوراتیو هنرکده نیوشا که در آن اِلمانهای آشپزخانه وجود دارد، استفاده کرد.
    تابلو دکوارتیو آشپزخانه
    تابلو دکوراتیو آشپزخانه

    تابلو  دکوراتیو  اتاق کودک 

    اتاق کودک میتواند بهترین گزینه برای دکورایتو کردن ، با استفاده از  تابلو های رنگارنگ و شاد باشد.

    این تابلو های میتواند نام کودک شما یا تصاویر مختلفی از سنین کودکی تا نوجوانی فرزند دلبندتان باشد.هنرکده نیوشا برای این کار اقدام به تهیه انواع تابلو های دکوراتیو مخصوص اتاق کودک با تم ها و رنگ های شاد کرده است که میتوان آنها رابه سیلقه خود انتخاب و سفارش دهید.

    تابلو دکوارتیو کودک
    تابلو دکوراتیو اتاق کودک

    تابلو های دکوراتیو در هنرکده نیوشا

    تابلو های عرضه شده در هنرکده نیوشا در دو دسته کلی معمولی و شیشه خور دارای نور در پس زمینه  تقسیم می شوند :

     

    تابلو های معمولی:

    این تابلو ها از بهترین متریال ساخته شده اند و دارای المانهای مختلفی هستند که همگی از پودر سنگ هنری ترک  و رنگ اکریلیک (ترکیب رنگ) در ساخت آنها استفاده شده است.می توان این تابلو ها را به سلیقه خود از نظر رنگ ، مکان استفاده و المان های بکار شده انتخاب و سپس از طریق سایت سفارش دهید.

    تابلو دکوارتیو ساده
    تابلو دکوراتیو ساده

    تابلوی شیشه خور دارای نور در پس زمینه:

     همان متریال بکار رفته در تابلو های معمولی در این تابلو نیز استفاده شده است با این تفاوت که برای زیبا تر شدن کار از نور بک لایت وشیشه  برای جلوه بیشتر به کار استفاده شده است. از این تابلو ها میتوان به عنوان نور دهی بسیار آرامش بخش برای اتاق خواب و اتاق کودک استفاده کرد.

    تابلو دکوارتیو شیشه خور نوردار
    تابلو دکوراتیو شیشه خور و نور در پس زمینه

    نکاتی برای خرید تابلو های دکوراتیو از هنرکده نیوشا

    • طرح کلی تابلو با توجه به مکان استفاده: برای سفارش تابلو های دکوراتیو از هنرکده نیوشا ابتدا قبل از هر چیزی باید طرح خود مشخص کنید و اینکه از این تابلو در کجا میخواهید استفاده کنید پذیرایی یا اتاق کودک و یا …
    • سایز و عمق کار : د ر هنگام سفارش تابلوهای دکوراتیو هنرکده نیوشا ، عمق و سایز کارا سلیقه ای می باشد و میتوان در اندازه ها و عمق های مختلف کارها را سفارش دهید.
    • رنگ استفاده شده در تابلو ها: هر تابلو ی با هر طرح و هر سایز و عمقی را می توانید با رنگ انتخابی خود سفارش دهیدو یا از مشاورین ما برای انتخاب رنگ براساس دکوراسیون منزل و تم انتخابی، کمک بگیرید

     راهنمای نصب تابلو های دکوراتیو هنرکده نیوشا :

    اصولاً تابلو های ساخته شده در هنرکده به صورت رومیزی ساخته میشوند در صورتی که مشتری سفارش تابلو دیواری را داشته باشد و بخواهد از تابلو به عنوان دیوار کوب استفاده کند محصول نهایی را مجهز به نصب بر روی دیوار خواهیم کرد.

    سوالات شما عزیزان از هنرکده نیوشا

    آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟
    • در حال حاضر فقط برای شهرستان سنندج این امکان وجود دارد و برای سایر شهر ها فقط سفارش به صورت آنلاین و از طریق سایت و پیج اینستاگرام صورت میگیرد.
    آیا آموزش ساخت این تابلو ها در هنرکده نیوشا امکان پذیر است؟
    • بلی ، در حال حاضر پکیج آموزش جامع هنرکده نیوشا آماده است و صفر تا صد کار با مواد، آموزش ساخت قالب های سیلیکونی و رنگ آمیزی در این پکیج وجود دارد.
    چه مدت زمان طول میکشد تا سفارش ثبت شده به دست ما (مشتریان) برسد؟
    • به دلیل سفارشی بودن کارها و حجم بالای سفارشات ،ارسال مرسوله 15 روز کاری طول خواهید کشید به همین دلیل لطفا قبل از سفارش به این نکته دقت فرمایید.
    اگر در حین ارسال کالا مشکلی پیش بیاید مسئولیت آن با کیست؟
    • در زمان ارسال کالا هر پیشامدی شامل شکسته شدن یا گم شدن مرسوله به عهده هنرکده نیوشا میباشد..

    این پست رو دوست داشتید؟! به دوستان خود مار را معرفی کنید

    به اشتراک گذاری در واتساپ
    به اشتراک گذاری در تلگرام
    نیوشا کریمی
    نیوشا کریمی

    نویسنده ارشد هنرکده نیوشا

    چه امتیازی به این مقاله میدهید؟

    میانگین امتیازات ۵ از ۵
    از مجموع ۳ رای